رم سرور اچ پی مدل 32GB-PC4-3200AA-R
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

اطلاعات و مشخصات رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R:

رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R دارای کارایی بالا همراه با پتانسیل افزایش محاسباتی است. این رم سرور دارای حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت بوده و به سیستم شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت فشرده برنامه های کاربردی که نیاز به حافظه زیادی دارند را انجام دهید و در نتیجه موجب انجام همزمان چند وظیفه شده و کارایی را بهبود می بخشد. این رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R در فرکانس بالای 3200 مگاهرتز کار می کند و داده ها را بسیار سریع پردازش می کند.

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید رم سرور باید به آن توجه داشته باشید, نوع بافر و رنکینگ است که در ادامه ویژگی ها و مشخصات این رم سرور اچ پی را بررسی و توضیح داده ایم. رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R یکی از به روز ترین رم سرورهای در حال حاضر است البته کمپانی اچ پی به تازگی سرور G11 را در بازار تجهیزات شبکه تولید کرده است که از رم های DDR5 پشتیبانی می کند و از پر سرعت ترین رم های خانواده DDR4 محسوب می شود.

علاوه بر این استفاده از فناوری پیشرفته ECC، قابلیت اطمینان و یکپارچگی استثنایی داده ها را تضمین می کند. این ویژگی‌ها رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R را به گزینه‌ای مناسب برای محیط ‌هایی که نیاز به ثبات دارند، به‌ویژه در مأموریت حساس، تبدیل می‌کند. با استفاده از ماژول حافظه 32 گیگابایتی، قابلیت های حافظه سیستم خود را افزایش دهید، زیرا به شما این امکان را می دهد تا پاسخگویی بی نظیر و عملکرد محاسباتی یکپارچه را تجربه کنید.

 

منبع : خرید رم سرور اچ پی 32GB-PC4-3200AA-R





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: